Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Επιστολή Ανέργου - Διαμαρτυρία για Ηλεκτρονική Ανανέωση Κάρτας


Είμαι 43 χρονών, μητέρα δύο παιδιών και είμαι γραμμένη στον ΟΑΕΔ εδώ και δύο χρόνια. Αν και μέχρι σήμερα, η κάρτα ανεργίας δε μου έχει προσφέρει πολλά πράγματα την ανανεώνω κάθε τρίμηνο.
Πριν λίγο καιρό, οι υπάλληλοι του Ο.Α.Ε.Δ. με ενημέρωσαν ότι αλλάζει το σύστημα για την ανανέωση της κάρτας ανεργίας. Μου έδωσαν κάποιους κωδικούς και μου είπαν ότι θα πρέπει να ανανεώσω την κάρτα ανεργίας από το σπίτι μου. Αυτό θα ήταν πολύ ωραίο αν ήξερα να το κάνω και φυσικά αν είχα ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Εξήγησα στους υπαλλήλους ότι δεν έχω άλλη επιλογή. Γιατί θα πρέπει να υποχρεωθώ σε γνωστούς και συγγενείς ώστε να μου ανανεώσουν την κάρτα; Μια άλλη σκέψη είναι να πάω στον λογιστή αλλά πολύ πιθανόν να χρειαστεί να τον πληρώσω…
Δεν το σκέφτηκαν αυτό οι υπεύθυνοι;
Μήπως πιστεύουν ότι όλοι γνωρίζουμε αλλά και έχουμε σπίτι μας υπολογιστές;
Ή μήπως ο στόχος είναι να διαγραφούν οι κάρτες ανεργίας και έτσι να φαίνονται λιγότεροι οι άνεργοι; 
 Συζητώντας το με διάφορους γνωστούς της δικής μου αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας μου είπαν ότι αντιμετωπίζουν και αυτοί το ίδιο πρόβλημα. Θα ήθελα αν αυτό είναι δυνατό να εξετάσετε την περίπτωση εναλλακτικής λύσης για όσους δεν έχουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία
 Μια άνεργη


2 σχόλια:

  1. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ, ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ, ΘΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΕΞΟΡΓΙΣΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ: ΗΡΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟΙ ΛΟΓΙΣΤΑΔΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 5 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΜΑΣ ΠΥΛΗΣ. ΕΛΕΟΣ! ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΥΨΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΤΡΟΪΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ.
    ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΑΤΣΗΣ ΚΠΑ2 Ν. ΙΩΝΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ μαζί σου Μπάμπη, θα πρέπει όπωσδήποτε να υπάρξει μέριμνα και για όσους δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, είναι απαράδεκτο να στέλνουμε τον κόσμο όχι μόνο στους λογιστές αλλά και σε παρεμφερή γραφεία "εξυπηρέτησης πολιτών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή